
Îngrijirea profesională a părului este motivul nivelului ridicat de conștientizare a mărcii Redken. Compania de cosmetice își are originile științifice în dezvoltarea de produse de îngrijire a părului, cum ar fi șamponul Redken. Pe lângă tendințele actuale în modă, Redken acordă și o mare importanță calității gamei sale de produse, care variază de la uleiuri de păr și șampon Redken până la vopsele de păr.
Istoria brandului Redken
Actrița Paula Kent a ajutat la înființarea Redken Laboratories în 1960. Interesul ei pentru dezvoltarea de produse pentru păr testate chimic a provenit din propria ei sensibilitate la produsele de îngrijire a părului cu care a intrat în contact zilnic ca actriță. Împreună cu hair stylist-ul ei Jheri Redding (de unde și numele mărcii, care este alcătuită din primele litere ale numelui de familie), ea a fondat un program de predare hair stylist. În plus, Kent și Redding au lucrat împreună pentru a dezvolta produse testate chimic. Produsele de la Redken ar trebui să aibă pH neutru și să se bazeze pe proteine. Acest concept de succes s-a dovedit până astăzi. Compania deține acum peste 60 de brevete pentru ingrediente și produse, șamponul Redken devenind deosebit de cunoscut. Compania a fost inclusă în „Icoanele pieței americane” în 2007 și este considerată marca lider de retail pentru produse de îngrijire a părului, cum ar fi șamponul Redken în sine.